czwartek, 21 marca 2013

[TAG] Liebster Blog Award


[TAG] Liebster Blog Award


Coś się stało dziwnego w dniu 20.03.2013 r. i koleżanka stwierdziła że mnie oTAGuje :) ale jednak jej za to dziękuje i mimo że średnio lubię takie zabawy to jednak zasady są zasadami i należy się ich trzymać :P


Więc tego psikusa zrobiła mi Lusia i kiedyś jej się też za to odpłacę psikusem :)) a lubię robić psikusy więc Lusia nie znasz dnia ani godziny :P pilnuj się :)))






(Nienawidzę różowego koloru, a jednak go mam w swoim poście:(()

O co w tym właściwie kaman?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oto pytania od Lusi

1. Szminka czy błyszczyk?

Jako że sam tego nie używam (z wiadomych względów) to muszę odpowiedzieć że na ustach kobiety zdecydowanie wole szminkę i to najlepiej w odcieniach czerwieni.





2. Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?

Trudny wybór (jak na faceta przystało zależy czy jestem sam czy z kobietą) ale w szczegóły nie będę się wgłębiał bo każdy w wieku 18+ wie o czym mówię :P jednak  kiedy jestem sam to zdecydowanie wanna :)


3.  Co byś w sobie zmienił?

Nie chciałbym już być tak szczery i pomocny w stosunku do ludzi jak teraz bo już nie raz przez to po tyłku dostałem (ale tego chyba nie da się zmienić).



4. Wymarzony prezent urodzinowy.

Trudna decyzja dlatego że po pierwsze nie lubię prezentów (robię tylko nieliczne wyjątki od osób które szczególnie lubię lub kocham), a po drugie jest kilka rzeczy jakie chciałbym kiedykolwiek dostać ale gdybym miał wybrać jedną tą najważniejszą to chyba dobry aparat cyfrowy typu lustrzanka (uwielbiam robić zdjęcia i swego czasu robiłem ich sporo jak byłem nadwornym fotografem w jednej z fundacji lokalnych).



5. Czego najbardziej nie lubisz u płci przeciwnej?

I to jest pytanie jak najbardziej na miejscu :P 
Nie lubię u kobiet pełnych półek kosmetyków, czy całej szafy butów lub torebek, a najbardziej nie lubię jak słyszę tekst "I znów nie mam się w co ubrać..." gdy widzę pełne szafy ciuchów.



6. Pies czy kot?

Zdecydowanie pies mimo że mam alergie na sierść ale psa mam prawie całe życie jakiegoś i tego już nie odczuwam.



7. Wyjazd w góry czy nad morze?

Tutaj wybór jest prosty morze



8. Ulubiony kosmetyk.

Jako że używam tylko podstawowych (perfum, woda po goleniu, antyperspirant, żel pod prysznic) to zdecydowanie dobra woda po goleniu, zawsze potrafi postawić na nogi po nieprzespanej nocy :)
 

9. Kawa czy herbata?

Jako że od 17 roku życia jestem uzależniony od kawy to zdecydowanie kawa.



10. Ulubiony film.

Mam kilka takich filmów, więc te które mogę oglądać zawsze i mi się na pewno nie znudzą to: "Najlepsi z najlepszych", cała seria władcy pierścieni, czy polski klasyk "Sami swoi".



11. Którą cechę charakteru cenisz najbardziej?  

Tutaj odpowiedź jest bardzo prosta szczerość.



Blogi które dalej nominuje



3. Udomowiona. Ballanetka. - http://bellanetka.blogspot.com/








11. Niestety tego jednego nie dam rady znaleźć bo mam za mało znajomych a niestety nie wszyscy mają w profilu linki do swoich blogów i zawsze mam problem żeby taki blog odwiedzić i zajmuje mi to zwykle trochę czasu dlatego bardzo proszę wszystkich na przyszłość podawajcie linki do swojego bloga w profilu żeby nie szukać szczególnie że ze względów zdrowotnych mam w ostatnich miesiącach problemy z pamięcią


Moje pytania do WAS (jak to miło że to same kobiety :P)

1. Czego najbardziej nie lubisz u mężczyzn?
2. Ulubione imię męskie i damskie?
3. Skąd wziął się pomysł na taki właśnie nick?
4. Komedia czy horror?
5. Ulubiona potrawa?
6. Ulubiony film, który nigdy Ci się nie znudzi?
7. Skąd pomysł na bloga?
8. Poniedziałek czy piątek?
9. Rower czy spacer?
10. Czego nie może zabraknąć w waszej torebce?
11. Ulubiona piosenka?

10 komentarzy:

  1. trochę się rozpiszę...
    w ostatnim się zgadzamy
    nie wiedziałam że masz uczulenie na sierść, a Herę chętnie bym porwała
    o kawie to wiedziałam, choć sama nie znoszę
    ... i dziękuję za nominację...
    choć już brałam udział może odpowiem na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a spróbuj nie odpowiedzieć:P

      Usuń
    2. Dzięki za nominację :) Szczerze mówiąc to lubię takie zabawy i sprawiają mi one radość . Chętnie wezmę udział i już niebawem odpowiem na pytania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi:)

    Już się boję psikusa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę odpowiedzi :) http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/03/paczuszkowo-tag-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kawusię z mlekiem. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to kawa tylko czarna i parzona nie rozpuszczalna.
      Obserwujemy.

      Usuń